25. 2. 2015

TAG: 20 náhodmých faktů o mně/20 random facts about me

1) Jmenuji se Nikola a má přezdívka je Bambulka.
2) Je mi 17 let a jsem strašně hyperaktivní člověk.
3) Mám dlouhé hnědé vlasy, modrozelené oči a už brzy půjdu na blonďaté ombré.
4) Strašně ráda si čtu citáty a motta o lásce, životě a cvičení.
5) Miluji všechny díly Harryho Pottera a vždycky budu.
6) Zbožňuji čokoládu a kvůli cvičení se snažím ji nejíst.
7) Jím křupky po dvou a nutím je takhle jíst i ostatní a zjišťuji jestli tam byl suchý nebo lichý počet.
8) Jsem vesničan a jsem na to hrdá. Vidláááci!
9) Mám ráda léto a teplo.
10) Nerada čtu a moje starší sestra pořádá knižní srazy a miluje čtení.
11) Hrozně moc mám ráda animované pohádky.
12) Mám dobrého pamatováka na důležitá data.
13) Někdy mám náladu na to jen ležet, pouštět si depresivní písničky a utápět se v tom.
14) Vždy jsem si kousala nehty a nesnáším to, a tak se snažím si je nekousat.
15) Když se učím, chystám se, hraji hry, něco píšu nebo dokonce když usínám tak vždy musím mít puštěné písničky, seriály nebo filmy.
16) Chodím pozdě spát a pak jsem na sebe ráno naštvaná.
17) Ještě minulý rok jsem milovala League of Legends a chtěla jsem se stát streamerkou.
18) Učení vždy odkládám a raději dělám cokoliv jiného. 
19) Pravidelně cvičím a boxuji.
20) Miluji JÍDLO!

Tohle jsem napsala hlavně z toho důvodu, že pokud čtete moje články, mohli byste o mně i něco málo vědět. Pokud mi budete chtít napsat něco o vás můžete. :) Moc ráda si to přečtu. :)

1 komentář:

  1. Ahoj hezký...
    Taky mám ráda Hp a poslouchám hudbu, no vlastně skoro u všeho jsem na tom stejně :D (čím to asi je..)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý krásný komentář.