23. 2. 2015

BOX s mojí sestrou

Před nějakou dobou si má sestra přála k narozeninám boxovací pytel a zeptala se mě, jestli nechci boxovat s ní. Souhlasila jsem, a proto jsme si před několika týdny šly koupit rukavice a bandáže.

Teprve 16. února jsme začaly boxovat pravidelně, protože sestra po koupi pytle onemocněla. Teď jsme si na boxování vymezily asi hodinku denně. Na změnu postavy je zatím brzo, ale změny ohledně výdrže jsou viditelné.



Boxování nás začalo opravdu bavit, já osobně jsem nečekala, že se mi to tak zalíbí. Určitě v tom budeme pokračovat. Pro začátek si zkoušíme hledat nějaká videa jak správně boxovat a také vhodné písničky k tréninku. Zatím jsme si našly dvě, se kterými to jde mnohem lépe. Kdybyste vy měli nějaké písničky, které by se k boxu hodily, klidně mi je můžete napsat. Se sestrou aspoň budeme mít co poslouchat.

Survivor - Eye of the tiger určitě většina z vás zná z filmu Rocky, je opravdu skvělá a velmi povzbuzující. A to je to, co potřebujeme.

Eminem - Lose yourself je písnička z 8 míle, také velmi známá a skvělá k boxování.

2 komentáře:

  1. Jsem ráda, že tě to baví, snad nám to dlouho vydrží! :) a zlepšíme se - trenéři na nás čekají :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda :) Opravdu mě to hrozně baví a mám z toho dobrý pocit :) Že něco děláme pro sebe :)

      Vymazat

Děkuji za každý krásný komentář.