23. 2. 2015

VYSNĚNÁ POSTAVA

Každá z nás má určitě dost jasnou představu o tom, jak chce vypadat. A přiznejme si, jen málokterá z nás je spokojená sama se sebou. Ale při troše snahy a správné stravě to není zase tak obtížné. Jde jen o to chtít a jít si zatím. Motivační videa a fotky jsou někdy dobrým vodítkem.

Jako první se musíte zbavit něčeho, co všechny tak milujeme. Říká se tomu čokoláda.
↓ ↓ ↓ ↓ ↓

A začít jíst něco více zdravého.
↓ ↓ ↓ ↓ ↓

V první řadě musíte zvládnout tu zdravou stravu a začít pít čistou vodu.
Abych řekla pravdu, také si někdy ten toustík s nutellkou dám, ale vzhledem k tomu, že cvičím a boxuji tak si trošku toho hříchu musím dopřát.

Přeji hodně štěstí všem, kteří chtějí začít cvičit, dokážete to!
Každá z vás je krásná. Otázkou ovšem je: "Může to být ještě lepší?"

2 komentáře:

  1. Já jsem vyřadila z jídelníčku perlivé minerálky a limonády, ale do litr a půl velké lahve vode si přiliju trošičku sirupu =) Doktorka mi řekla, že to neškodí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý nápad :) Já se snažím pít jenom čistou vodu přesto, že mi voda moc nechutná takhle samotná :D A cvičíš, že jsi vyřadila některé nápoje nebo jen tak? :)

      Vymazat

Děkuji za každý krásný komentář.