24. 2. 2015

MOTIVACE

Občas mám dny, kdy se mi nechce cvičit a říkám si, že mi malá pauzička přece neuškodí. Ale protože vím, že jeden den by vedl ke dvou a dva ke třem, donutím se a překonám to. Někdy mi pomáhají fotky. Také si občas čtu nějaké povzbuzující citáty, a nebo se koukám na motivační videa. Zkrátka dělám cokoliv co vím, že mi pomůže pokračovat a jít si za svým snem.

- Když už nemůžeš, tak přidej!
- Bolest, kterou cítíš dnes, bude síla, kterou pocítíš zítra.
- Motivace je to, díky čemuž začnete. Zvyk je to, díky čemuž v tom budete pokračovat.
- Potíte se? To je dobře, to jen tuk pláče.
- Když máte chuť skončit, vzpomeňte si, proč jste začali.
- Výmluvy nepálí kalorie.
- Týden má 7 dní a "někdy" není žádným z nich.
- Ušla jsem už dost dlouhou cestu na to, abych přijímala rozkazy od sušenky.
- To jídlo vypadá moc dobře, ale já, já vypadám mnohem líp.
- Nic ti nedá takový pocit jako hubenost, ani sladkost.

MOTIVAČNÍ VIDEO

6 komentářů:

  1. Jo, tak to znám, to se mi taky líbí a myslím, že je to to video, které jsem myslela :) a to boxování tam! uch :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu motivující :) A taky jsem si toho boxování všimla :)

      Vymazat
  2. Omg!:3 to je skvělý článek:) taky mívám takové dny, a protože mám víc jak slabou vůli, tak mě sušenka přemůže-.-:D
    Děkuju že jsi mě motivovala k tomu abych kaloriim nakopala pozadí:3^_^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééj moc děkuju :) Potěšilo mě to :) Taky se mi to občas s tou sušenkou stane - akorát moje sušenka je kousek čokolády :D

      Vymazat
  3. Musím říct, že moc děkuji ohledně toho, abych si uvědomila, že fakt s sebou musím začít něco dělat. :) Snad mi to pomůže a budu jen a jen na sobě dřít, abych se dostala do lepší formy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je moc milé :) Nemáš vůbec zač :) Mně tohle pomáhá a cvičím pravidelně, boxuji a opravdu mi to pomáhá :) Tak snad to pomůže dlouhodobě i tobě :)

      Vymazat

Děkuji za každý krásný komentář.