8. 3. 2015

DALŠÍ ŠPETKA MOTIVACE




Motivace je u cvičení a obecně v životě velmi důležitá. Bez ní si nestanovíte žádné cíle a nebudete mít žádný sen. Tak to pojďte změnit!

Já jsem ten typ člověka, který chce cvičit, ale také ten, který potřebuje motivace, bez které to nedokáže. A proto se stále snažím motivovat se a zkoušet si to cvičení dělat hezčím a zábavnějším. Daří se mi?



  • Jako první určitě fotky, fotky jsou jedna z mnoha věcí, které vám velmi pomůžou. Když vidíte co člověk může dokázat, co vy všechno můžete zvládnout, donutí vás to něco změnit.
  • Druhá věc jsou citáty a motta. Když si přečtete ten správný citát, je možné, že ještě v tu chvíli, v ten den se zvednete a půjdete se sebou něco udělat.
  • Třetí věcí budou videa. Videí je spousta, a proto když vás omrzí jedno, můžete si zkusit pustit jiné. Videa jsou velmi motivující, ti lidé v nich vás dokáží opravdu zvednout ze židle. Mě teda určitě.
  • A podle mého jedna z neposledních motivací, která u mě rozhodně funguje, je samotné zkrášlování si cvičení. Hrozně ráda si zařizuji různé sešitky, bločky, kam si zapisuji co jsem zrovna cvičila a co jsem pro sebe dokázala právě udělat.

Už jste dnes cvičili nebo si zkusili jít zaběhat? Je tak krásné počasí, jak na běh tak na kolo.

1 komentář:

Děkuji za každý krásný komentář.