16. 3. 2015

HAM HAM TAG

Dnes tu pro vás mám Ham ham tag z toho důvodu, že jsem takovej milovník jídla. Jsem sice hodně vybíravá, ale když se najde něco co mi chutná, snědla bych toho klidně kýbl.

1. Máš raději snídani, oběd nebo večeři?
Tak tady si nejsem úplně jistá, asi to bude oběd nebo večeře, na Vánoce určitě večeři, ale jinak mám prostě ráda všechny jídla a nedokážu si vybrat jediné.

2. Kolikrát denně jíš?
Tak já jím tak 4-5 denně + nějaký takový ten lov přes den ve škole a k večeru v postýlce.

3. Nejoblíbenější jídlo?
Nejsem si jistá, které jídlo je teď momentálně moje nejoblíbenější, ale moc dobře si pamatuji, že dříve to bylo zelí od mamky a potom boloňské špagety, které jsem opravdu milovala a jedla jsem je jedno léto několikrát týdně. Teď to asi bude nějaké maso s rýží.

4. Nejméně oblíbené jídlo?
Tak toho je dost. Nemám ráda koprovku, rajskou ani špenát. Na tohle prostě vůbec nejsem. A jsem opravdu dost vybíravá a nesnáším rajčata a papriku a spoustu dalších jídel.

5. Bylo ti někdy po nějakém jídle špatně?
Tak to nevím jistě, ale nejspíš určitě ano. Nejvíc mi je špatně z jídel, které nemám ráda a to je prostě jen v hlavě nejspíš. Jinak když už mi je zle, tak je to tím, že se přejím.

6. Nejoblíbenější sladkost?
Tak to je věc, u které vůbec nemusím přemýšlet a je to 3bitka. Potom to jsou Kinder čokoládky a obecně všechny čokolády od Kinder.

7. Oblíbená příchuť zmrzliny?
Citronová, určitě citronová.

8. Maso - nejoblíbenější způsob přípravy?
Tak rozhodně na přírodno a dost mám ráda i pečené kuřátko.

9. Nejoblíbenější teplý nápoj?
Tak u mě to bude stoprocentně kakao, protože já například čaje moc nemusím, občas si ho dám, ale nejsem ten typ, co musí čaj pít stále. A tak je to i s kávou, to taky nepiju, ale narozdíl od čaje ji nepiju vůbec a nechutná mi.

10. Nejoblíbenější ovoce a zelenina?
Tak z ovoce to budou na prvním místě maliny a jahody. Také mám ráda jablíčka a ze zeleniny zbožňuju kyselé okurky zavařené a ředkvičky s chlebem. Takhle samotné nejsou tak skvělé jako s tím chlebíčkem.

11. Držíš dietu?
No tak jako snažím se, ale prostě to dlouho nevydržím a musím si něco dát, třeba čokoládku nebo něco fakt nezdravého.

12. Máš nějaký zvláštní jídelní zvyk?
Tak to rozhodně mám a je to u jezení křupků. Vždy když jím křupky ať už sama nebo s někým, tak je musím jíst po dvou. A na konci zjišťuji, jestli v tom sáčku byl sudý nebo lichý počet. Sice si to nepamatuji dlouho a při dalším sáčku to zapomenu, ale je to takový můj zlozvyk a nesnáším to, když mi kamarádi dělají naschvály a jedí je po lichém počtu.

13. Jíte doma společně?
Tak o víkendu když jsme doma všichni tak ano, ale pouze oběd, protože každý z nás večeří v jinou dobu takže opravdu jen ten oběd.

14. Nejoblíbenější jídlo od babičky a mamky?
Tak od babičky moc nevím, ale nejspíš to bude kuřecí vývar a od maminky je to asi všecičko. Jak zelí, tak maso na jakýkoliv způsob, guláš a je toho mnohem víc.

15. Nejoblíbenější mezinárodní kuchyně?
Tak to fakt nevím, asi nemám žádnou přímo. Zkrátka jím to co mi chutná a vlastně ani netuším, odkud to jídlo většinou pochází.

16. Co bys nikdy neochutnala?
Tak z věcí co se opravdu běžně jedí nemám ponětí. Hodně jídel mi nechutná, třeba mi i nevoní, ale rozhodně kdybych musela, sním je. Nevím jak játra, doma je neděláme, takže si nejsem jistá, jestli bych je snědla, takže možná ty.

17. Nejexotičnější věc kterou jsi ochutnala?
Tak to fakt netuším co bylo nejvíce exotické. Něco fakt neobvyklého co tu nekoupíte jsem neochutnala.

18. Máš rád českou kuchyni? Co nejvíce?
Českou kuchyn mám hodně ráda a nejvíce zelí a svíčkovou.

19. Vaříš často a ráda? Co je tvůj "majstrštyk?"
Tak já moc nevařím, chtěla bych začít a pokouším se o to, ale nejsem úplnej milovník vaření, spíš toho jezení. A můj majstrštyk? Tak to opravdu netuším, spíše nic. 

20. Kdybys po zbytek života mohla jíst jen jednu věc, co by to bylo?
Asi kuřecí maso, můžete ho udělat na více způsobů, je zdravé a výborné.

Tak to je konec ham ham tagu, pokud jste někdo tenhle tag dělali nebo děláte jiné tagy, dejte mi do komentářů odkazy na vaše blogy/youtube a já se určitě podívám. Tagy mám moc ráda, ale spíše ve formě videí, ale na to se ještě teda necítím.

1 komentář:

  1. Ahoj, HAM HAM TAG je zajímavej :D Neslyšela jsem o něm :D

    http://zapisnik-spisovatelky.blogspot.cz - Já dělám momentálně tagy 2, a je tam i jedna giveaway :-) a taky projekt Blogerská zpovědnice - no, mrkni a uvidíš :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý krásný komentář.