2. 3. 2015

I am in: Project BE FIT WITH ME

Tak jsem se rozhodla, že se zapojím do projektu BE FIT WITH ME!
Pár dní mi teď nebylo dobře, ale to neznamená, že dál nechci pokračovat ve cvičení a zdravější stravě. Takže jdu zase do toho.


Být v tomhle projektu znamená, že vás občas budu informovat o tom co mě motivuje, o mém cvičení, o svých změnách, o změně svého jídelníčku a také o tom jak se mi daří.


Pokud je někdo z vás do tohoto projektu zapojený také, dejte mi vědět do komentáře a já se podívám jak to jde vám.

5 komentářů:

  1. Jsem moc ráda že jsi se zapojila! :-) Určitě budu sledovat jak se ti daří! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju :) Zdá se mi to jako velmi dobrý nápad :)

      Vymazat
  2. Vyzerá zaujímavo, tuším sa aj ja zapojím :) Už dlho som sa chcela do niečoho takého pustiť, lepšie sa do toho dať hneď :)

    http://zoniaworld.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě :) A když víš, že do toho jde více lidí a můžeš se na jejich blogu podívat na jejich motivaci a výsledky, je to lepší :)

      Vymazat
  3. asi sa zapojím aj ja

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý krásný komentář.