8. 3. 2015

JARO PŘICHÁZÍ

Jaro už je za dveřmi a s ním přichází i hezčí počasí. Už se těším až se všechno zazelená a rozkvete. To je na jaře to nejkrásnější. Příroda se probouzí a já s ní. Bude skvělé schovat bundy a teplé boty, vyjít ven a užít si sluníčka. Jaro je ten správný čas oprášit kola, kolečkové brusle a jet se pořádně projet.


Moc se těším na to až si budu moct do školy obléct šaty, sukně, volnější boty a jít. Ještě to asi ale bude chviličku trvat, na tak krátké outfity.


A co vy? Také je u vás už tak krásné počasí?

4 komentáře:

  1. Už včera byla nádherně :) Na sluníčku je příjemné teplo a všude tu máme sněženky, takže jaro se už skutečně blíží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jsem tu sněženky ještě neviděla :) Ale je nádherně :)

      Vymazat
  2. Dnes jsem jela na tréning do vedlejší vesnice, ale nikdo mě neměl odvést a tak jsem vzala kolo a jela. Musím říct, že mi sluníčko opravdu hřálo do zad a jelo se příjemně. Jaro přichází a s ním i můj jarní úklid :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na ten úklid se já vůbec netěším :) Ale za to už se moc těším, až si vyjedu na kole :)

      Vymazat

Děkuji za každý krásný komentář.