17. 4. 2015

LEAGUE OF LEGENDS


Ke hře League of Legends mě přivedl bývalý přítel, který logicky lolko hrál. Přišlo mi, že je to docela hard hra .. tolik champů, tolik různých buildů - ale který si vybrat - ale nakonec jsem se rozhodla, že to zkusím a začnu hrát taky. Trvalo to, ale dostala jsem se do toho. Smajlíci na Facebook - Vysmiaty

Kamarádi a spolužáci, kteří také hráli tak to pro ně byl spíš vtip, že holka hraje takovou hru, ale když jsem jim v tom natřela prdel, zklaplo jim. Smajlíci na Facebook - Vysmiaty Docela dost mě to chytlo a když jsem přešla na střední školu kde jsem se dala do řeči se slečnou, která hrála lolko taky a potom se přidal ještě - teď můj nejlepší kamarád - spolužák, tak jsme začali hrát spolu a byla to pecka. Smajlíci na Facebook - Vysmiaty

To, že holky nemůžou hrát takové hry není rozhodně pravda. Smajlíci na Facebook - Vysmiaty 
Třeba jim to nemusí jít tak dobře, ale jsou i výjimky. Smajlíci na Facebook - Smejko


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý krásný komentář.