9. 4. 2015

RECENZE - rtěnky 6+1

Tak jsem se rozhodla vám zrecenzovat pár rtěnek. Jdeme na to a začnu asi těmi, které pro mě byly největším zklamáním. 

Jako první tu mám rtěnku od Essence v ostínu 01 wearing only a smile. Je to taková hnědá barva s růžovým podtónem a opravdu jsem udělala obrovskou chybu, že jsem si ji koupila. Ta barva se ke mně absolutně nehodí a opravdu nevím co jsem si myslela, když jsem si ji kupovala. Ale to už není chyba rtěnky, ale moje. Ovšem co mi na ní vadí i kdybych se vykašlala na barvu je to, že mi opravdu strašně zalézá do vrásek, ale to je také chyba toho odstínu.




Další je rtěnka Kate od Rimměl London v odstínu 120. Je to moc hezká světle růžová barvička, ale bohužel s ní nejsem tak spokojená jako ostatní, protože mi bohužel také velmi zalézá do vrásek, takže ji taky moc používat nemůžu (asi mám rty na prd). Jinak je moc pěkná, ale velikou výdrž od ní určitě nečekejte.







Teď tu mám rtěnku, která byla moje úplně první a to je rtěnka značky Uma v odstínu 38 be pink. Je růžová a ta barva je opravdu moc hezká, ale spíš je to až taková barbie růžová bych řekla. Když teď přejdu ke kvalitě a zalézání do vrásek tak je zatím z těchto tří asi nejlepší, ale taky to bohužel není ono. Výdrž taky není nejlepší, ale to není asi ani nic divného.



A rtěnka, která pro mě byla velkou záhadou byla rtěnka od Makeup revolution London Amazing lipstick v odstínu Rekless. Tuhle rtěnku jsem si koupila ze dvou důvodů .. chtěla jsem mít dopravu zdarma :D .. a zajímalo mě jestli bude za 49 korun aspoň za něco stát. A nakonec jsem zjistila, že není zase tak špatná, nezalézá mi do vrásek což se teda velice divím a dost mě to překvapilo, ale podle mě to není zase takový zázrak, ale rozhodně je nositelná. Mám spíše jen moc tmavý odstín.





Ááá teď tu mám několik rtěnek od Dermacolu, protože po dlouhém hledání jsem našla značku, která mi do vrásek nezalézá a je zkrátka perfektní (aspoň pro mě). 

První kterou jsem si pořídila byla tahle Lip seduction v odstínu 03. Barva je taková, těžko říct .. taková světle růžová s troškou hnědé. Je moc pěkná a i taková každodenní, sice to není nic výrazného, ale rty s ní vypadají mnohem lépe.



Jako další rtěnku tu mám tuhle Longlasting lipstick odstín 07. Strašně pěkná červená barva, hrozně se mi líbí a prostě ta barva je strašně hezká, protože není příliš tmavá. Výdrž je taky dobrá už jenom proto, že to není světlá ani tělová barva, tak prostě vydrží. Fakt moc hezká a bude se moc pěkně nosit.





A jako poslední věcičku, která je také od Dermacolu je nová 16H Lip Colorka v odstínu - nečekaně - 07. Sedmička je moje šťastné číslo a teď už začínám mít štěstí i v odstínech tohoto čísla. Co k tomu říct? Dokonalý, naprosto dokonalý. Ten odstín je úžasný přestože v obalu nevypadá nějak přitažlivě. Určitě je to něco co prostě musíte mít, výdrž je opravdu výborná .. pití, jídlo .. vydrží všechno. A protože jsem chtěla vědět, co opravdu vydrží, nechala jsem si ji přes noc a ráno vypadala pořád skvěle. Nerozumím tomu, ale chci to! Rozhodně si plánuji koupit ještě aspoň 2-3 odstíny.

2 komentáře:

  1. Tá prvá od essence ma láka asi najviac..hlavne tá farba ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? :-) Tak kdyby sis ji náhodou pořídila dej mi prosím vědět jaká je ;-) Jestli nevyhovuje opět jenom mě :-D

      Vymazat

Děkuji za každý krásný komentář.