6. 4. 2015

RYCHLE A ZBĚSILE 7

Tento film mám moc ráda a můj doposud nejoblíbenější díl byla rozhodně 5, ale potom co jsem strávila víc jak dvě hodiny v kině jsem změnila svůj názor. Určitě nás tu je plno, kterým se film neskutečně líbil a ke konci uronili nějakou tu slzičku .. jezero .. moře. 



Děj se mi líbil a opět to zvládli udělat tak, že jsem se ani chvilku nenudila a celkem často to bylo i dost napínavé. Protože jsem se předem nepodívala na trailer a odmítala si něco o tom přečíst abych zůstala překvapená, netušila jsem jestli tam Paul bude až do konce nebo se mu něco stane, proto jsem se stále bála a nevěděla jsem co mám čekat. Naštěstí to dopadlo tak jak to dopadlo a myslím, že se jim to opravdu povedlo.


Co se týká konce byl velmi smutný, ale zároveň ho skutečně pěkně domysleli. Na Paulovu počest udělali tu vzpomínkovou část ve které byly kousky z každého dílu. ¨
A jak to zapůsobilo na vás?

For Paul - děkujeme .. byl jsi skvělý!


3 komentáře:

  1. Mám pocit, že až zbytečně moc prozrazuješ ohledně Paula. Viděla jsem to, chystám o tom taky článek. Bylo to smutné, brečela jsem. Ale myslím si, že je to to nejlepší co pro něj mohli udělat. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Chystala jsem se do kina, ale nějak to nevyšlo tak uvidíme jestli se na to ještě dostanu, ale jsem moc zvědavá na tohle pokračování.
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud na to půjdeš určitě nebudeš zklamaná :)

      Vymazat

Děkuji za každý krásný komentář.